söndag 10 juli 2011

Nystart!

Ja - så ja - nu har jag bestämt mig - nu lägger jag ner hemsidan... och gör en nystart här på blogger...
Varför då då? Jo, ingen läser väl hemsidor längre... hm och kanske inte bloggar heller - vad vet jag...
Alla verkar vara på Facebook numera - så även jag - men är lite tvehågsen till vad jag egentligen tycker om att vara där...
... så nu gör jag som sagt ett nytt försök här.
Lite bilder ska jag väl kunna åstadkomma...
Så här såg "gräsmattan" ut när vi kom hem efter en veckas husbilsresande... humlor, bin och andra småkryp gillade vår blomstermatta - läs ogräsmatta...

2 kommentarer:

  1. Jodå, det finns det som läser bloggar, jag t.ex.
    Kul att du startat om på ny kula. Det blir säkert bra.
    Facebook har jag ratat, det räcker att H är med så jag får kika över axeln ibland ;-) Han vet numera mycket mer om mina vänner än vad jag själv har koll på...

    Har du hunnit titta efter svamp ännu? Jag har hittat kantareller och stolt fjällskivling.
    Trevlig semester!
    Kram / maria

    SvaraRadera
  2. Hej Anki.
    Jasså du vill inte ha din hemsida längre, det var ju synd eftersom den var fin.
    Visst kan man ha en blogg, men jag hade ju min blogg och sedan annonserade Aftonbladet att de skulle sluta tillhandahålla den tjänsten så det var ju inget kul.
    tidigare hade jag en blogg på blogspot.com men den lade jag själv ner.
    Jag vet inte riktigt vilka som tittar på min hemsida, fast en del skriver till mig på facebook om den. Jag ser att jag har ca 350 besökare där varje dag, så det spelar ingen roll.
    Jag kommer att läsa din blogg iaf och ja jag ska ta bort länken till din hemsida också.
    Jag hoppas att du får en fin fortsatt sommar.
    ´Ps. facebook är både bra och dåligt. Ganska kul ibland och man får kontakt med vänner och släktingar där.
    Ha det bra Anki, vi ses på din blogg och min hemsida då.Kanske på fejjan också?? ;)
    Kramis
    Gunlaug

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)