tisdag 13 december 2011

Det är mycket nu...


... det började förra veckan med "Julfest" (?)
Det finns en ganska ny restaurang - Enoteket - beläget i Industrilandskapet och där hade ett par arbetskamrater bokat bord... och jag kan bara säga - jag tänker inte gå dit igen. 
Trevlig miljö - javisst, men urusel service och urusel mat... och trots att vi hade förbeställt maten tog det 55 minuter, innan vi blev serverade! 

Häftig lampa!

Inte alls så gott, som det ser ut... näe tvärtom - smakade ingenting!

I söndags var det födelsedagskalas i Ugglebo - Casper fyllde 2 år och det måste förstås firas!

Paketöppning 1

Paketöppning 2


Paketöppning 3

Vad ska det vara på tårtan om inte en traktor?!

Upp till kamp!

Lillebror undrar vad som händer...

Sen måndagseftermiddag med Luciafirande på Dagis - väldigt livligt kan jag lova!


Storögd Casper

och storögd Ludvig

Det gäller att hålla tungan rätt i munnen



Oj, så många människor...

Fundersam tomtenisse

3 kommentarer:

  1. Det är mycket nu i de små barnens liv...Det ena avlöser det andra, å så födelsedag mitt i alltihopa! Fina bilder på de små luciorna och tomtarna!! Likadant här, ikväll är det dags igen, mellanprinsessan har konsert i skolan, på julafton fyller minsta prinsessan. Här går det undan nu vill jag lova!!
    Önskar dej en skön onsdag!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alldeles riktigt. Om man inte får bra service ska man inte gynna stället.
    Barnbarn eller...? Livets efterrätt!!!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina ögon de har!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)