lördag 20 december 2014

Ordlös lördag - nära


18 kommentarer:

  1. Jag säger också - inga kommentarer.

    SvaraRadera
  2. Vilken spännande och vacker närbild!

    SvaraRadera
  3. När man kommer nära ser man nästan en ny värld :) Fint!

    SvaraRadera
  4. Just det ordlöst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    kram

    SvaraRadera
  5. Tänk så mycket liv och färger på en enda liten gren. Vackert!
    Ha en fin julvecka
    Anette

    SvaraRadera
  6. Har du räknat alla arterna på grenen? Jättefin!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Åhh, så otroligt vacker gren, mycket intressant att få komma den så nära!

    SvaraRadera
  8. En bild säger mer än tusen ord....
    Vilken otroligt vacker gren du hittat.
    Jag hade nog inte kunnat låta bli utan att ta med den
    hem och sätta den i ett tittskåp =)
    Ha en skön fjärde advent.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så mycket som kan växa på en gren
    Kram

    SvaraRadera
  10. Du är som jag och gillar att kvistarna ska få prata ;.)
    Vad säger din kvist då?
    Människor, människor tar ni er tid att stanna upp och se i naturen? Ser ni bara på min kvist så mycket fint jag visar? Fem olika färger och mönster och ni gick inte långt för att detta finna /kram

    SvaraRadera
  11. Det är mycket som samsas på den här grenen - naturlig konst helt enkelt!

    SvaraRadera
  12. vacker ordlös lördag. Ha en skön julhelg. Kram åse

    SvaraRadera
  13. En alldeles egen värld har du varit nära. Mycket spännande bild.

    SvaraRadera
  14. Det är väl oftast så, att ibland behövs inga ord, utan man förstår ändå vad det menas. Det fräscha gröna säger mer än ord.
    Så länge det finns liv, finns det hopp. trevlig Jul önskar Hajan

    SvaraRadera
  15. Vackra färger och strukturer! God jul!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)