fredag 14 november 2014

Jag vann :)

Att jag är en svampnörd... ja, det vet nog alla mina bloggvänner... och att jag gillar att fotografera, det har väl ingen undgått heller.
Jag brukar inte tävla med mina bilder, men inför en klubbträff med Vingåkers svampklubb, så tyckte ordföranden att jag skulle ställa upp med några... Kunde inte vara med själv, men skickade bilderna och nu på morgonen kom resultatet :)
"Grattis - du vann med flugsvamparna och kom två med de ärggröna! Vinflaskan finns för avhämtning hos mig."
Överraskad och glad känner jag mig :)


Ha en trevlig helg!

13 kommentarer:

  1. GRATTIS vad kul, men inte så konstigt med tanke på vilka bra bilder du tar på dina älsklingar, ja för de är de väl.Svamparna i skogen :)
    Go helg på sig
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Grattis. Det var välförtjänt och jag tycker du ska skicka in fler gånger. För även om många tar fina bilder, tycker jag dina är litet utöver de flestas. Trevlig helg med någon du kan dela flaskan med!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jättefina foton har du tagit /M

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis! Äntligen uppmärksammas dina fantastiska bilder! Å en vinflaska till helgen är ju bingo!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis! Jag är inte så väldans förvånad över att du vann. Dina bilder är alltid nåt utöver det vanliga. Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis Grattis,inte undra på så fina bilder du delger oss läsare med!

    Ha en fin helg/Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis! Jag är inte det minsta förvånad - dina bilder är helt fantastiska. Har du inte funderat på att försöka få ihop en fotobok eller ställa ut dina bilder på en utställning?
    Kram från Ingrid

    SvaraRadera
  8. Sannerligen välförtjänt vinst!

    GRSATTIS!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis! ! Och jag är inte ett dugg förvånad! ! Jättefina bilder, du är så duktig att återge naturen eller vad jag ska kalla det. Ha nu en bra helg och fira segern ordentligt! !
    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Grattis! Så himla roligt!

    SvaraRadera
  11. Vad kul! Grattis! Njut nu av vinet. Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  12. Grattis!! Värdig vinnare! Fotognistan döper jag dig till! Härmed!
    kram

    SvaraRadera
  13. Grattis, det var väl roligt, säger jag som bara äter kantareller (på burk) från Borgholm Konservfabrik på Öland. Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)