tisdag 16 juli 2013

Jungnerholmarna...

... i Fliseryd...
Ja, det är var vi befinner oss just nu :) 
Bra ställplats med
 koordinaterna N 57º07´48.4´´, E 16º15´20.0´´
 - 50:- (+ 30:- för el). Avgiften betalas i ICA eller Pizzerian.
Lugnt och skönt... vi var alldeles ensamma - det finns 10 platser :)

... 10 platser...
... lite Törnrosa- känsla där...
... men inte här :)
... gammal kvarn kanske...
Mer bilder kommer.. nu ska vi iväg... först tanka, sedan träffa bloggvänner  :)
Som sagt... återkommer!

Ha det gott!

12 kommentarer:

  1. Härligt att få åka "Sverige runt" i husbil utan att lämna hemmet :)!! Ha det fortsatt riktigt fing! Kramar/Annelie

    SvaraRadera
  2. Vilka smultronställen ni hittar ideligen!
    Bra tips!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att va på tur igen förstås i det fina vädret !!

    Ha en trevlig Bobilstur...Kram

    SvaraRadera
  4. Finns ju platser med namn jag känner igen men aldrig skulle kommit på tanken att åka till, men det finns ju fint att se även i Fliseryd, det var verkligen kontraster mellan bilderna, det är ju det som är så charmigt!
    Inte billigt att tanka "bobilen" kan jag tänka mej!!
    Ha det fortsatt bra på turen!
    Kram
    annette

    SvaraRadera
  5. Hej, har hört en liten fågel viska var ni har varit idag, så skoj! Jag har umgåtts på nätet med den andra Anki i bra många år men vi bor såpass långt från varandra att vi ännu ej träffats. Ni hade säkert en trevlig fikastund!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Måste googla på Jungnerholmarna som jag aldrig hört talas om. Att du hittat svamp redan! Fortsatt trevlig tur med biobiljetter.

    SvaraRadera
  7. Hoppas inte det blir för tyst, ibland blir man pratsjuk. Kram

    SvaraRadera
  8. Nästan i min skog alltså! Bara typ ett par futtiga mil... Synd att jag missade det, det hade varit skoj att ses!
    Ha en fortsatt fin resa!

    Kram, Lisa

    SvaraRadera
  9. för mig känns det lugnast att bara läsa om era resor.
    det räcker för mig.
    men ni är ju unga då kanske man trivs med att
    åka land och rike runt.
    lycka till med resten av reslusten, jag hänger med via bloggen.

    kramisar

    SvaraRadera
  10. Ja, det stället känner vi väl till. Dessutom fick vi ju höra personligen hur ni hade haft det däruppe. Vi hörde till de utvalda bloggvännerna som ni besökte. Vilken tur vi hade. Tack för att ni kom förbi hos oss och så trevligt vi hade som vanligt. Sov ju tyvärr när ni åkte, men som du förstår har de sista dagarna varit lite tröttsamma men väldigt roliga. Att ha natt- och matgäster i så många dagar som vi haft, blir lite jobbigt. Då tar åldern ut sin rätt helt enkelt. Men det är ju så roligt. Som vi också hade det. Kör nu försiktigt på den fortsatta turen och sköt om er tills vi ses igen. Kramar 3 M

    SvaraRadera
  11. Så vackra bilder du tar..och edra resor är så fina...och alltit kul att hänga med dig på nya platser ofta som jag inte varit på..kram till dig vännen.Karina

    SvaraRadera
  12. Åker ni någonsin så långt upp som till Jämtland? Här finns mycket vackert att se. I så fall hör av er så vi kan träffas

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)