torsdag 10 november 2011

En alldeles vanlig onsdag...


... ja det var det allt igår.
Började med att köra rätt in i dimman på morgonen - från att det var ganska klart när jag åkte hemifrån, så var det bara ett par km längre bort som en vägg.
 Riktigt läskigt, eftersom den här sträckan är full av dovhjortar, ofta på bägge sidan av vägen - såg i alla fall inte några, men det kanske berodde på dimman...

Rätt in i dimman bara...
 På lunchen passade jag på att ta en rask promenad i solskenet. Stannade till i Södra Promenaden och tog en bild. Hade tänkt ta ett par till, men då tog batteriet slut... och reservbatteriet låg kvar i väskan på jobbet.
Gick tillbaka och sen var den lunchrasten slut...

En liten bit av S. Promenaden
 Efter jobbet var det dax för ett tandläkarbesök. När man kommer in innanför dörren, möts man av den här bilden... är glad att tiderna har förändrats!

Hualigen...!

3 kommentarer:

  1. Det kan man verkligen kalla för dimma! Hualigen!
    Fina bilder till temat. Det passar dig bra att vara med där, du som tycker om att fota!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Många ggr har man sprungit i S.Promenaden =).Fina bilder du lägger upp här!
    Hälsar en annan Anki född N-ping men nu Bleking =)

    SvaraRadera
  3. Skickar gärna mer om mig om vi har den konversationen liiite mer privat =),du når mig på x.etsranch@gmail.com
    Anki i Blekinge
    ps.jag var även jag på ridhuset MEN under den tiden Loa var där,antar du hade Negendank som stallchef?!=)ds.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.