tisdag 10 april 2012

Tisdagstema - skuggor


Nyduschad  :)
Här finns fler bilder med skuggor!

18 kommentarer:

  1. Dina bilder är vackra som tavlor!

    Ha en bra vecka!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ohhh vikken ur häftig bild. Du är så duktig på fota. Här är sån ljuvlig vår stämning jag tror jag flyttar in en stund. Hos mig snöar det för fullt och som du såg är humöret inte något vidare idag......

    Tur man har blogg vänner som piggar upp!!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Ähhhe...illgrön??!! Vilken urläcker bild!! Å jag är tacksam för att den just är bara på bild...
    Å nu är det vardag igen, om några timmar bär det av till jobbet igen. Ibland undrar jag vad man hålls med...
    Ha en bra start på veckan!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Läcker bild! och vilka fina vårtecken du visar, vi var och gick i Staffanstorps naturreservat igår och det var alldeles blått av sippor som hukade sig i regnet!
    Ha en fin vecka.
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Du bjuder på en jättefin bild. Skuggan ser betydligt läskigare ut än själva spindeln!

    SvaraRadera
  6. Nämen tvi vilken läskig, grön spindel.. är den på riktigt tro.. kanske en gummi/leksaksspindel.. men skuggorna är läckra :)

    SvaraRadera
  7. Det var en udda skuggfigur. ;-)
    En illgrön spindel, har vi sådana i Sverige?!
    Snygg skugga blev det av spindeln, för det är väl en riktig spindel?
    Färgen förbryllar.
    Kanske är den liten, en riktigt liten rackare.

    SvaraRadera
  8. Bra bild blev de men gröningen ser läskig ut.
    Ha en fin kväll/kram

    SvaraRadera
  9. Hej Anki!
    Tack för att du fixade så jag kunde komma in och hälsa på hos dig här på bloggen!

    Men hörrödu, jag säger som några andra: Det där illgröna läbbiga krypet, finns det? Iså fall får det gärna stanna där du bor ;) Fin bil, fina skuggor!

    Nu ska jag ta mig en lite grundligare titt inne hos dig. Jag antar att jag kommer att få se mycket ögongodis ;)

    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oooops.... Fin bild, osv skulle det ju stå. Sorry!

      Radera
    2. Såg inte ens att du missat ett litet d...
      jodå, den illgröna krabaten finns i verkligheten :)

      Radera
  10. Härlig bild! Först nu som jag har tillång till nät, har använt telefonen tidigare. Kommer inte åt mailen, men hoppas allt är ok! Kramar

    SvaraRadera
  11. Vilken krabat, vilket häftigt foto. Du tar verkligen underbara foton. Läs detta: http://veckanshus.stjernvall.se/?p=2428

    SvaraRadera
  12. Hoppsan! En gröngöling tänkte jag men det är ju en hackspett!......huvvaligen va läbbig den ser ut. Har sett sådana också runt mina växter.

    SvaraRadera
  13. Hej! Det var en häftig spindel dom gör skuggan. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  14. Wow, vilken häftig bild! Och skuggan ser riktigt läskig ut. Spindeln ser verkligen grön och fräsch ut.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)

Coccinellidae Lady Bug